en-Minőségi ügyintézés az irodánkban is
Kulcsszavunk a: Minőség. Nemcsak munkaterületen vézünk kiváló munkát, hanem az ügyfélszolgálatunkat is igyekszünk ügyfélcentrikussá tenni, és ehhez a megfelelő, megtisztelő stílusban kommunikálni úgy a közületi-, mint a magán Megrendelőink felé.
Hiszen nekünk sem tetszik az, ha belépve valahová, vagy telefonálva valahová, morcosan szólnak hozzánk, vagy néznek ránk. Ha nem hallgatnak végig, vagy éreztetik velünk azt, hogy terhes számukra a jelenlétünk, és jól érzékelhetően agyukra megyünk a kérdéseinkkel, illetve problémáinkkal.
Irodavezetőnk - bár több évtizedes múlttal bír az irodai ügyfélszolgálat terén - úgy érezte, tökéletesítenie és frissítenie kell ebbéli készségeit. E-képzés keretén belül el is sajátította az etikus ügyfélszolgálati viselkedés elveit, A képzés ezen túlmenően kiváló ismereteket biztosított a hivatali-hivatalos vendéglátás, - fogadás terén is.
Összességében elmondható: a Minőség a Dudás Lakásszépítés (DLSZ) védjegye.
Kövess bennünket a Facebookon is!